Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Tina Lindahl - 28 maj 2008 12:15

Sa igar gick jag till Olympico for min forsta dag.

Jag klargjorde ett och annat, typ att jag e nykterist. Sa hon visade mig ett par knep for att lura kunderna att jag dricker:D


Jag e fortfarande lite fundersam hurvida jag vill jobba dar eller ej. Men det kan aven vara sa att jag blivit sa javla lat av att bara glida.

Jag far ju varkligen lara mig mycket, det ar jag som kommer sta sjalv i baren dar sen och christina som jag jobbar med(bossens brutta) ska servera och sa. Men hon ar inte direkt varldens stresstaligaste manniska, blir ratt otrevlig nar det blir mycket folk. Iof var det ovanligt mycke for en kvall som denna igar. Men det lar juh inte bli mindre.

Jag far nog ta a ge det ett par dagar till sa far jag se hur jag kanner.

Ar lite x-tra kanslig just nu...av nan marklig anledning:D


Nej men fan jag ska inte klaga! Jag far agna min tid i ett exotiskt klimat, med min basta polare...och javligt god mat!


Vi har foresten traffat varldens skonaste engelskman, Djuke. Han har tipsat bade mig och Natalie om jobben vi har nu. Efter jag slutade vid 3 slot vi upp med honom pa Sky Park. Men musiken var ratt kass idag sa Djuke kom pa den brillianta iden att ta taxi in till Rethymno och kaka en macka:D

Sagt och gjort, for andra dagen i rad avslutade vi var kvall pa salvador med en smaskig macka i naven!

Vi kommer alldrig i sang normal tid, blir alltid runt 5 sa det var inte hysteriskt sent iaf.


Nej nu vill jag ha en galet god Gyros!!! Assa toppar vi det hela med en choklad munk:D


Ha det kanoners everyone!

Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards