Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Tina Lindahl - 21 maj 2008 22:09

Äntligen har vi hittat till ett trådlöst internet! Så nu kan man använda sin egen lappis. ÅÄÖ :D


Idag har man varit riktigt lat, känns som man har vänt lite på dygnet.

Vi var juh som sagt och provjobbade igår för Envi.

Det var jävligt roligt, skönt folk som jobbade där. Dock var chefen lite svårtolkad eftersom han inte kunde ett ord engelska och gick mest runt och så cool ut.


Det var ett riktgit Tina jobb! Jag gjorde exakt samma  som jag gör när jag är ute...DANSAR!!

 Vi började 24 och slutade 03. Vi dansade 30 min uppe på baren (kläder på) och chillade i 30 min osv. 100 kr / timme (skattefritt).


Var som sagt skojj, och passade mig som handen i hansken, men vi tackade trots detta nej till erbjudandet. Vet inte om jag tog fel beslut än, är lite osäker, man kommer juh aldrig kunna få ett jobb som passar en så bra som detta, men det fanns juh nackdelar.

Dom skulle trycka upp Envi kläder som inte var Tina style, hotpaints och nån T-shirt av kortare modell. Feels too sexy for me! Man vill juh inte att folk ska få fel uppfattning av en. Jag e juh lite mer av en baggie tjej.

Men man fick juh iaf ett jävla träningspass! Träningsverkstan släng dig i väggen säger jag bara! Man kunde vrida ur min T-shirt efteråt!


Så vi glassar vidare och ser vad som händer, är ingen panik med jobb så vi kanske bara glider...vi får se!


Nu sitter jag och natalie inne i Rethymon och delar på en supergod glassdesser, med choklad smak...Surprice!

 Detta stället vi sitter på har nog stans bästa DJ han spelar grym musik!

Min nya idol.

När jag kom in på detta ämnet kan jag juh passa på att nämna att jag har ett litet mål att bli DJ nån dag. Hur det går med detta återstår att se.

Men hade jag fortsatt på ställe vi var på igår, fick jag hänga i DJ båset under mina 30 min vila...hade juh varit asgrymt. Så ni kanske förstår att jag e lite fundersam om jag tog rätt beslut.


Jag vart lite förvånad idag när jag gick från stranden, min kusin och hennes man dök upp! Hade ingen aning om att dom skulle hit, så vi bor bara några kvarter från varandra. Tänk vad världen är liten!


Nej du nu ska jag å natalie fortsätta njuta av livet, Hare gott everyone!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards