Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Lat!

Av Tina Lindahl - 26 juni 2008 21:02

Otroligt vad jag har varit lat med skrivandet! Men tro inte att jag inte tankt pa det, har bara inte orkat satta mig vid datorn. Nu ar man har, och jag ska forsoka sammanfatta de senaste veckorna!


Sedan sist jag skrev har min hudfarg forandrats fran 25% choklad till 50% choklad, sa jag har fortfarande en bit kvar for att fa den nyans jag vill ha, men vi har exakt 4 veckor kvar nu sa det ska nog fixa sig!


Vi har aven fatt en favoritklubb, Rock cafe! Underbart harlig musik. Fast jag och Natalie har blivit lite gamla och slitna, sa vi ar bara ute i svangen ungefar var annan/tredje dag. Vi har insett att man behover juh lite skonhetssomn med.


Jag har varit med om en otroligt tramatisk upplevelse sedan sist jag skrev...

Jag och bruttan var ute pa Sky Park i lordags, men bestamde oss for att ga hem ratt tidigt, runt 4 snaret. Sa vi promenerar hem och oppnar dorren till var lagenhet. Till var stora forskrackelse springer en STOR kackelacka over golvet!!!! Efter att vi lugnat ner oss rejalt och samlat mod, motade Natalie ut den pa balkongen. Skont, sa va det lugnt!!...

...Trodde vi, Natalie promenerar in pa var toalett for att utratta sina behov, och finner en grotesk kackelacka pa toaletten! Forskrackt ropar hon pa mig men jag blir distraherad, for pavagen dit slanger jag en blick mot spisen...En till!!!!!

En var okay...men nar det var 3 fick jag nog! Jag satt och skaka och grina i sangen. Jag vet att jag e en aning kanslig med kackelackor ar en svag punkt!

Sa vad gor man nar man har lagenheten full av kackelackor, och klockan ar 4 pa natten...jo man ringer juh sjalvklart till var van i noden Igli!!

Han var dar pa nagra minuter och tog dom en efter en!

...Dagen darpa hangde vi pa supermarket laset och kopte kackelackespray!

Peppar peppar sa har vi inte sett roken av dom sedan dess!

...Lr Natalie har iallafall inte sett skymten av dom, men jag har tydligen sett dom tva natter.


Pa sondag natt vaknade Natalie av att jag sprang over hennes sang och ropade om en kackelacka i taket! Och detta har upprepats...hon ar riktigt less pa att sova med mig nu. Jag far nog sluta prata och gora konstiga saker i somnen annar blir jag nog utkastad snart!


I Sondags var det dags for nasta tunisier att bege sig fran Rethymnon, var bodyguard Taha!(dock inte sa langt) Som vi gjort med alla som lamnat oss hade vi aven denna kvall en sedenlig kvall pa rock cafe, som avslutades med allsang till I will always love you (Whitney Houston). Denna kvallen var valdigt lyckad, kvallen slutade med att alla killar pa stallet dansade utan troja...Its raining man!


Vi har precis varit nere vid stranden och tittat pa solnedgangen, spelat volley boll och kort! En otroligt romantisk kvall med min basta van, som fortsatter med en massa gotta i sanglage till nan bra film!


Jag maste erkanna att jag borjar sakna en del grejer hemmifran!


1: Min familj och vanner saklart!

2: En fet javla flintastek, strips och beasas!

3: Mjukglass pa "tonum":)

4: Ett alltid fullt kylskap

5: Mitt flickrum!


Nu ska vi rora pa oss!

Skot om er alla lika bra som jag skoter om mig sjalv nu!

Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Lindahl - 1 september 2008 21:16

Då har man varit hemma en sväng igen. Skönt att vila upp sig mellan allt åkande hit och dit!   I måndags var det dagen innan jag åkte från linköping. Mina kära syskon och deras nära och kära firade att jag äntligen skulle åka hem=) Vi tog och käkade...

Av Tina Lindahl - 20 augusti 2008 23:03

...Efter att jag varit ute och promenerat runt ett tag med Fidell på Stockholms gator, kom Elinas sambo in och vi gick och tog oss en fika. Därefter gick vi ner och kollade läget runt plattan. 3 Så sjukt coola killar dansade där nere, och jag la int...

Av Tina Lindahl - 17 augusti 2008 13:21

I fredags kom jag ner till stockholm vi 4 tiden, efter en lång bussresa! Jag är väldigt glad att jag fått förmågan att sova vart som helst, denna har gjort att många väldigt långa resor har kännts rätt smidiga! Väl i stockholm mötte Elina upp mig och...

Av Tina Lindahl - 15 augusti 2008 11:38

Det är motvilligt jag sätter mig här och skriver igen... Var otroligt ambitiös (vet inte hur det stavas) förra söndan. Till vilken nytta??! Hade tagit mig i kragen och författat ett väldigt bra inlägg från slutet av resan och sen jag kommit hem och v...

Av Tina Lindahl - 18 juli 2008 14:51

Nu har man legat pa latsidan med skrivandet igen. Denna gangen delvis pga att vi ej haft tillgang till datorerna. Vi har namligen varit ivag pa en minitripp till Ios:) Emelie och Stina som vi gick 7-9 med pa gudmundraskolan ar for tillfallet ute och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards