Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Tina Lindahl - 19 maj 2008 19:30

Efter att legat alldeles for mycket pa stranden i Rethymnon tyckte Igli (varan polare har) att vi maste se en lite finare sida av kreta...

Sa pa sondag kl 12 hamtade han upp oss med svarta faran och vi begav oss till for oss okant mal.


Vi var en aning trotta efter en lang natts dansande...och pa tok for fa timmars somn, eftersom krogen inte stanger 2 som hemma, eller 1 som gladan:D Men vi tog oss ialla fall i kragen och gick hem fran sky park runt 5 snaret... Det var en valdigt lyckad utekvall, jatte mycket folk och manga kanda ansikten och okanda:)


Val on the road (eller ska jag saga stig) sjong vi for full hals och vinden virvlade i haret! (bild kommer).

Platsen han tog oss till hette revelli tror jag och var otroligt vackert.

Man kunde nastan tro att det var ett safari vi akt pa, under dagen sag vi foljande djur: Ko, stora fiskar, al, skoldpaddor, stor spindel!!, orm?, getter, typ 300 far. Sen ska vi inte rakna med krypen som besokte var toalett med!

Vill ni se bilder fran var utflykt eller lite annat smatt a gatt fran varan resa sa finns det pa bilddagboken.se dar ar mitt namn Mendy87


Men det var juh inte utan att man riskerade sitt liv for att fa ha en dag i paradiset. Vagen dit var inte att leka med! Uppe pa superhoga berg, galet kurviga vagar. Inte nog med det sa hade dom inte ens ett racke! gahh!!!


Idag mandag har vi tagit det ganska lugnt...jag tvattade imorse, sedan drog vi in till stan och har hangt har hela dagen. Bara gatt fran olika cafeer och ta det lugnt... Vi har nog promenerat pa alla Rethymnos gamla smagator och fatt se den grekiska kulturen! Nu tror jag vi ska ivag och snacka med nan chef pa ett stalle dar vi kanske far jobb om vi vill. Vi far se vad det blir av det!


Hoppas alla har det bra! jag saknar sa ni vet  det!


Massa kramar till mina nara och kara!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards