Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Tina Lindahl - 16 maj 2008 21:04

Jag har tappat bort vilken dag i ordningen vi ar i tropikerna, dom liksom flyter ihop:)

Vi har juh som vanligt hangt pa stranden a sitter an en gang partyklara pa internetcafet. Har for tillfallet en javligt trevlig granne har...


Det vart for typ andra gangen sen vi kom ner inte gyros, idag blev det fiskpinnar och pasta...smaskens!


Idag ar nog ett av mina lyckligaste ogonblick sen jag kom hit. Vi var pa stan och for forsta gangen sen vi kom hit sa var den dar affaren med stort A oppet...Alltiallobutiken med toalett sittsar!

Sa efter all ha legat och skruvat bland spindlar a skit...(bokstavligen talat) sa ar varat badrum fullandat!


Nu har jag ruffsat upp haret till max och sneakerserna ar pa...sa snart ska man bara shake what my mama gave mi!


Hare grymt bra nu alla...och ni ska veta att jag agnar bade en och annan tanke till er dar hemma!


Bye bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards