Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Tina Lindahl - 20 maj 2008 19:45

Igar dansade vi garnet hela natten och traffade ett gang skona svenskar som vi hangde med till typ halv nio imorse..sen sov vi mest hela dagen... vaknade vid 18 och gjorde iorning oss och drog in till Rethymno igen.


Igar var en galet rolig kvall. Jag och natalie hangde har i stan fran 15 tiden pa dan tills vi gick ut a dansa pa Envi nightclub. Chefen pa stallet diggade var dans sa vi fick erbjudande om att borja dansa dar pa kvallarna...

E lite tveksam...

Finns juh bade fordelar och nackdelar med det hela, vet ej vilka som vager tyngst. Dansa e juh iof det roligaste jag vet och dom spelar galet bra musik pa det stallet, men det handlar om nastan varje natt i veckan.

Efter lite funderande bestamde vi oss for att ge det en chans. Sagt och gjort idag ska vi dit klockan halv 11 och kolla laget lite.


Jag far uppdatera senare vad det blir av detta.


Jag borjar aven fundera pa om man kanske ska ta a strunta i a jobba, vi har redan betalat lagenheten sa det ar bara kak som ska betalas, och alla dessa taxiresor! Dom jobbar ju 6 dagar i veckan har nere, sa det kanske bli valdans lite fritid. Men som jag brukar saga...det loser sig!


Nu ska jag lagga ut lite skona bilder fran gardagens galejj!

Mendy 87 kolla in dar!


Have a nice evening!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards