Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Tina Lindahl - 27 maj 2008 11:29

Fy fan va jag har sovit daligt inatt!

Nog for att vi kom hem vi 5-6 tiden som vanligt, men igar dackade jag inte i sangen som annars brukar vara foljden efter man lagger sig.

Nej for forsta gangen pa javligt lange sa lag man faktiskt vaken ett tag!


Grejen ar den att jag satt mig i en nagot jobbig situation...

Igar var forsta dagen natalie jobbade, sa jag hande med nagra lirare fran england till en bar a satt a snackade lite.

Pa vagen dit gick vi in pa olympico en bar dar dom soker bartender.

Efter 5 min hade vi fixat mig ett jobb. Sa jag borjar ikvall kl 19.00

Ja det later juh grymt...men... det finns alltid ett men

Dom tror att jag statt i bar forut...Jag har juh som bara statt pa baren tidigare:D If you know what I mean!

Men jag holl masken a allt gick fint, tills vi skulle ga.

Da tar hon fram tequila...problems!

Jag dricker juh som inte alkohol...oj glomde jag namna den lilla baggisen for henne:D Sa jag skalade och sag glad ut...sa fort hon kollade bort hallde jag ner det i mitt fantaglas:D Haha!

Tror jag far ta a lagga fram en liten halvsanning ikvall a se vad som hander! Hatar juh att ljuga!!!

Sa nu sitter man har och pluggar drinkar! Fan va man satter sig i sjuka situationer!

 Ni lar fa hora hur det gar med detta!\


Vet inte om jag skrivit nagot om lordagkvallen men det ar vart att namna att denna var grym! Sa galet mycke folk! Langar tills hogsessongen borjar.


Nej tillbaka till skolbanken...maste plugga lite coctails!

See yah!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards