Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Tina Lindahl - 8 maj 2008 22:24

Så va man inne i bloggträsket!

Får skylla på att man vill hålla nära å kära uppdaterade om min å natalies resa.

För nu e vi ÄNTLIGEN på väg, fast jag är nog lite förvirrad av läget fortfarande.


För ca 3 månader sedan såg min tillvaro en aning annorlunda ut.

Då: Heltidsjobb, Härlig pojkvän, mysig lägenhet och den lilla svarta pärlan(bilen).


Men fan jag känner för att testa nått nytt...

Så vad gör man???.. jo säger upp jobb och lägenhet, bryter med pojkvännen och krockar bilen;)

Sen måste man juh ut å resa! Så vi passar på att beställa en flygstol till Grekland med.


Så några månader senare sitter man här, på arlanda med alldeles för mycke bagage, Common i lurarna å min allra bästa vän på min högra sida!:D

 Men det är inte utan att det känns lite tungt, har varit många jobbiga hejdå´n sista veckan. Speciell mammsen å pappsen!!!

 Men det här kan nog bli väldigt roligt å lärorikt!


Nu sitter man å väntar på arlanda. Flyget lyfter klockan 7 så det finns några timmar att slå ihjäl fortfarande.


Leaving on a jetplane, dont know when Ill be back again!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards