Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Jag kan inte klaga på mitt liv!

Av Tina Lindahl - 20 augusti 2008 23:03

...Efter att jag varit ute och promenerat runt ett tag med Fidell på Stockholms gator, kom Elinas sambo in och vi gick och tog oss en fika.

Därefter gick vi ner och kollade läget runt plattan. 3 Så sjukt coola killar dansade där nere, och jag la inte bara ner mina pengar i deras hatt utan även mitt hjärta! Så mycke glädje dom killarna hade! Såå härliga!


Sedan mötte Elina upp mig och vi gick å käka på ett överfullt MC Donald, ja jag vet det var andra gången denna dag!

Efter att stått å köat efter 30 st i kö till toaletten, begav vi oss till Kungsträdgården.

Sedan följde 3 timmar av sjukt härlig live musik, Flo Rida, Brick n Lace, Tensta, Petter, Ironic, Cross Fire, Colby O´Donis. Och en Mange Smith...men han kan vi räkna bort, e juh helt enkelt inte speciellt bra den tunnhåriga gubben.


Efter konserten skulle vi leta oss till nått uteställe som hette trädgårn.

Vi råkade visst gå lite fel...eller rättare sagt 2 timmar fel=) men det var en trevlig promenad=)

 Och det var värt mödan, för det var ett riktigt trevligt ställe.

Som vanligt dränkt i svett tog vi taxin hem på småtimmarna!


Söndagen var soft, sov rätt mycket och tog sedan tåget till Linköping.

Var ioförsäg inte det lättaste att ta tåget.

Jag hade bokat min biljett på internet, och fick mitt bokningsnr och tider till mobilen. Men eftersom jag köpte en ny mobil så hade jag inte med mig smset när jag åkte. Bara bokningsnr som jag skrivit upp. Men jag visste att tåget skulle gå nån gång mellan 2 och 3.

Jag missade ett tåg som gick tjugo över 2 så jag hoppas att det är det som skulle gå tjugo i 3 istället.

Men jag fick inte ut nån biljett på mitt bokningsnr, så när det är 2 minuter kvar innan detta tåg skulle gå chansar jag och kliver på. Det visar sig att jag var på rätt tåg, men hade tydligen en utan bokad plats. Så det blev till att sitta i en trapp å trängas med typ 10 andra. Men fram kom jag=)


Sov den natten hos min bror och hans fästmö Jenny. Dagen därpå kom syster och hämtade mig och vi åkte ut till tornby och shoppade. Hittade ett par shyssta pjuks och 2 jeans å lite annat=)

Sedan vart det god middag hos syrran med allihopa! Syrran å hennes sambo, hans som och deras gemensamma lille plutt. Bror och Jenny. Supertrevligt


Idag hängde jag med till simhallen och simmade ett par längder medan syrran och lillen hade barn gympa.

På eftermiddagen åkte jag med Rickard till skjutbanan, och fick skjuta hagelbössa! Det var riktigt skojj, hade två karlar som visade mig grunderna. Och jag sista skjutningen träffade jag 3 av 5 så jag va nöjd=)


Nu ska jag ta å snooza. Ska på Babysim imorgon förmiddag!

Sov gott allehopa!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Lindahl - 1 september 2008 21:16

Då har man varit hemma en sväng igen. Skönt att vila upp sig mellan allt åkande hit och dit!   I måndags var det dagen innan jag åkte från linköping. Mina kära syskon och deras nära och kära firade att jag äntligen skulle åka hem=) Vi tog och käkade...

Av Tina Lindahl - 17 augusti 2008 13:21

I fredags kom jag ner till stockholm vi 4 tiden, efter en lång bussresa! Jag är väldigt glad att jag fått förmågan att sova vart som helst, denna har gjort att många väldigt långa resor har kännts rätt smidiga! Väl i stockholm mötte Elina upp mig och...

Av Tina Lindahl - 15 augusti 2008 11:38

Det är motvilligt jag sätter mig här och skriver igen... Var otroligt ambitiös (vet inte hur det stavas) förra söndan. Till vilken nytta??! Hade tagit mig i kragen och författat ett väldigt bra inlägg från slutet av resan och sen jag kommit hem och v...

Av Tina Lindahl - 18 juli 2008 14:51

Nu har man legat pa latsidan med skrivandet igen. Denna gangen delvis pga att vi ej haft tillgang till datorerna. Vi har namligen varit ivag pa en minitripp till Ios:) Emelie och Stina som vi gick 7-9 med pa gudmundraskolan ar for tillfallet ute och ...

Av Tina Lindahl - 5 juli 2008 21:33

Som jag skrev senast begav vi oss till apolloguidernas grekfest! Sjukt kul, harligt att fa hora lite svenks musik assa. Alla var utkladda i lakarn och lite blad assa. Men jag och Natalie var fan finast av alla med vara kransar i haret! Ja helt enkelt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards