Alla inlägg den 1 september 2008

Av Tina Lindahl - 1 september 2008 21:16

Då har man varit hemma en sväng igen. Skönt att vila upp sig mellan allt åkande hit och dit!


I måndags var det dagen innan jag åkte från linköping. Mina kära syskon och deras nära och kära firade att jag äntligen skulle åka hem=)

Vi tog och käkade på Ginges kahn som vi brukar göra när jag är därnere. Men det bästa av allt var att dom nu även hade börjat med efterrättsbuffe!

 Mums!!!


Kom hem i Tisdags till mor och far. Skönt att se dom, var ett tag sen!

Har tagit det jättelugnt bara=)

 I Torsdags var pappa med om en olycka på jobbet, han fastnade i en marskin med armen. Så det blev sjukan för honom, han hade himla ont stackarn. Men han hade iallafall tur i oturen, det hade kunnat gått betydligt värre än det blev.

 Under dagen hade jag sms:at med Kais som fortfarande sitter där han sitter i det grekiska fängelset. Jag nämnde i ett sms att pappa hade råkat ut för olyckan men att det var lugnt med honom...Kais är inte speciellt bra på engelska. Även om hans tid i fängelsett har gjort honom betydligt bättre.

Efter en liten stund ringde Taha från grekland upp mig och lät jätteorlig. Han berättade att Kais hade ringt honom och varit superorolig och fått det att låta som att pappa var döende. (Vilket inte var fallet) Och han frågade mig nog 10 gånger om det verkligen var ok med honom och om jag behövde något typ pengar lr nåt... typiskt Taha!!

Tillslut förstod han att läget inte var såå allvarligt och han oro lade sig en aning.

 Nu är pappa hemma från sjukhuset med ett stort gips.


Var ut i Kramfors i lördags. Va faktiskt jävligt skojj, dom spelade riktgit bra musik, DJ:en ska ha en fet lön för att ha gjort min kväll!

Annars var det mesta som det brukar vara, känns skönt e liksom hemma det här!


Men på onsdag drar jag vidare upp till umeå å tänkte spendera helgen där! Ska bli riktigt kul att träffa lite folk från skolan, å kanske få spöa Jens i lite biljard=) Brorsa visade mig lite teknik under timmarna vi hängde i biljardhallen i Linköping, nu e jag såld!


Nu ska jag hoppa in i duschen efter en lång och härlig promenad runt stan med Natalie.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards