Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Tina Lindahl - 17 augusti 2008 13:21

I fredags kom jag ner till stockholm vi 4 tiden, efter en lång bussresa!

Jag är väldigt glad att jag fått förmågan att sova vart som helst, denna har gjort att många väldigt långa resor har kännts rätt smidiga!

Väl i stockholm mötte Elina upp mig och vi gick å käka på pizza hut tillsammans med hennes norksa rumskompis.

Mätt å belåtna tog vi oss hem till Nacka, med ett litet stopp för att köpa glassarnas glass: Ben & Jerry´s!

Så fredagskvällen gick åt till att bara äta glass å chilla!


Igår åkte jag med Elina in till stan när hon skulle jobba och slog ihjäl en och annan timme genom att kolla runt i massa affärer. Sedan blev det en hamburgare på MC Donalds.

När jag satt å smaskade på mina "utsökta" strips glider en rätt snygg kille nedför trappan. Han sätter sig å smaskar i sig sitt käk och glider sedan över och sätter sig bredvid mig! Vi småsnackar lite och vi bestämmer oss för att ta en liten promenad runt kungsholmen. Jag hade juh faktiskt rätt många timmar att göra ingenting på så why not!

Jävligt trevlig kille faktiskt, halv Italienare å halv Tunisier...Surprice!

Att gå själv i stockholm är verkligen att gå själv! Stockholmarna e så otroligt fokuserade på sitt så dom märker juh inte ens om dom springer omkull nån stackare! Så Han får en stjärna i kanten från mig som hade tid och lust att bara umgås lite med en förrvirrad norrlänning som mig!


Åh fan! Klockan har visst dragit iväg så jag måste slänga ihop mina grejer och dra till tåget!

Det kommer en fortsättning senare!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards