Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Tina Lindahl - 2 juni 2008 20:31

För femte gången sen vi kom ner hit har jag haft nattliga besök...

Natalie börjar bli lite småless på det nu, hon blir liksom störd av mig!


Mamma och pappa ni kan andas ut...

Det är inte killar det handlar om=) Utan jag har däremot en ovana att se konstiga saker i sömnen, alltid spindlar!

Så inatt var femte natten jag väckte natalie för att jag såg en spindel. Dom har varit överallt, i sängen, vid sänglampan, på väggen, på golvet och en natt i Natalies hår!

Inatt var nog den värsta natten...jag väckte henne genom att jag gosade med hennes hår två gånger, hostade massor och babblade om spindlar...

Jag tror jag får flytta ur dubbelsänge!:D

Idag har jag sovit en hel del, mest hela dagen. Har drabbats av influensan. Så jag tycker att jag hade anledning till att sova bort dagen=)


Nej nu ska jag käka upp min ice cream! See yah!

Kramar till allihopa:)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards